Rigsretssag mod Inger Støjberg nu

Velkommen til flygtninge - Nej til umenneskelige flygtningepolitik synes, at det er uacceptabelt at en minister kan slippe afsted med at handle "groft ulovligt" (ifølge førende ekspert indenfor ministerbetjening, Jørgen Grønnegaard Christensen) fordi et flertal i Folketinget holder hånden over hende i sagen vedr ulovlig adskillelse af flygtninge ægtepar.

Der er noget grundlæggende udemokratisk ved at politikere med åbne øjne handler ulovligt og tilsyneladende uden konsekvenser. Ikke mindst rammer disse ulovligheder mennesker af kød og blod hårdt

Vi vil forsøge at samle så mange underskrifter som muligt og være med til at presse på for at stille Inger Støjberg til ansvar for disse ulovligheder

Læs nedenstående links for flere detaljer om hvorledes Inger Støjberg har forbrudt sig mod loven - og konsekvenser (eller skulle vi sige manglende konsekvenser) heraf

Tilføjelse: Se nederste link - Støjberg nægter at udlevere dokumenter, der kan klarlægge hvorvidt embedsmænd har enten advaret eller blåstemplet Støjbergs fjernelse af punktet om, at alle asylægtepars sag skulle vurderes særskilt, inden samrådet i morgen torsdag 1. Juni. Arrogancen kender desværre ingen grænser

Redigeret: På samrådet den 23. Juni indrømmede Støjberg at der var blevet administreret ulovligt. Da det er hendes ansvar som minister betyder det, at hun har handlet ulovligt. Det synes vi, bør få konsekvenser.

Og vi beklager at der kom en mail ud for nogle uger siden med kun et halvt budskab. Budskabet var at vi havde udsendt en pressemeddelelse om denne underskriftsindsamling. Vi beklager at det ikke kunne læses.

De bedste hilsner, Velkommen til flygtninge - Nej til umenneskelige flygtningepolitik

Velkommen til flygtninge - Nej til umenneskelige flygtningepolitik    Kontakt forfatteren af dette andragende

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort på vores side. Forfatteren af indsamlingen vil dog kunne se alle informationerne, som du har oplyst på denne formular.

Du vil modtage en e-mail med et link til at bekræfte din underskrift. Tjek din indbakke (og spam-mappe).