Ret ikke en forfatters værk, uden hans tilladelse

Danmark har en kosmisk bevidst mester, Martinus (1890 - 1981). En ubelæst mand fra Sindal i NordJylland. Fik total kosmisk bevidsthed som 30-årig og kunne se alt fra Guds perspektiv. Han oprettede et institut, som skulle passe på hele hans værk: Mindst 50 bøger, et hav af artikler etc. Men nu er det ved at smuldre. Martinus krævede i mange sammenhæng, at der ikke måtte rettes så meget som et komma når han forlod denne verden. Martinus værk hører til de hellige skrifter - men nu er man i udpræget grad begyndt at tilrette værket, tilført styk-overskrifter (som ikke er hans), rette ord, fjerne ord, rette kommaer. Hvis ikke dette stoppes og der hele tiden bliver moderniseret i hans værk, hvor er vi så henne om mange hundrede år.  Det er sikkert gjort i bedste mening, men hvis du er enig i at Martinus også skal kunne fås i den ægte udgave, da skriv under.

Jeg giver med min underskrift Jan Schultz tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.