Red linje 150S nord for Gl. Holte

Fælles indsats for at redde linje 150S nord for Gl. Holte

Pendlere nord for Gl. Holte risikerer at miste buslinje 150S; en vigtig forbindelse mellem Nordsjælland og København med 4,8 mio. passagerer årligt.   Som en konsekvens af Region Hovedstadens investering i Letbanen mellem Lyngby og Ishøj, står regionen nu overfor at skulle gennemføre besparelser på den regionale bus -og togdrift.  I regionens forretningsudvalg skal der tirsdag den 6. marts tage stilling til en række spareforslag, som indebærer serviceforringelser på busdriften i Nordsjælland, herunder linje 150S.     Konservative i Fredensborg, Rudersdal og Hørsholm ønsker, at Region Hovedstaden forkaster alle forslag om besparelser på linje 150S og effektiviserer der hvor letbanen får en naturlig positiv effekt, nemlig mellem Lyngby og Ishøj.

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort på vores side. Forfatteren af indsamlingen vil dog kunne se alle informationerne, som du har oplyst på denne formular.