Protest mod forværring af publicservice i DSB stationer

Jeg synes at vi ikke skal finde os i, at DSB har besluttet at lukke kiosken på Birkerød station fordi den ifølge DSB ikke er rentabel. Kiosken har en vigtig funktion, især nu, når DSB har sløjfet alle læskure på perronen efter den sidste stationsrenovering. Det offentlige transportsystem skal ikke nødvendigvis være en overskudsforretning. Vi kan ikke undvære det og alternativet er at vi kører i bilen og belaster klimaet. Nu er det nok!

Underskrifindsamlingen er også en bredere protest mod at den nuværende regering svækker den offentlige sektor og publicservicen i Danmark. Det gælder for offentlig transport. postvæsenet. Danmarks radio. Vi starter med stationerne.

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort på vores side. Forfatteren af indsamlingen vil dog kunne se alle informationerne, som du har oplyst på denne formular.