Parkering på Svendborg Torv fra 1/9 til 1/6

Vi ønsker at genindføre parkering på Torvet fra 1/9 til 1/6. Vi ønsker at bevare parkeringspladserne på Klosterplads.

Den gamle ordning var en vind-vind ordning for byens forretningsliv og borgerne. Alle har forståelse for at Torvet en gang imellem kan lukkes for parkering, når der er arrangement. Tidligere havde byrådet forståelse for at borgerne gerne vil benytte Torvet/Klosterplads til parkering, når man har et hurtigt besøg hos en læge eller anden behandler eller i en forretning, er dårligt gående eller skal sætte pårørende af til behandling. Teatergæster og gæster i Borgerforeningen kan have meget glæde af parkering på Torvet.

Karen Lorentzen de Løschky    Kontakt forfatteren af dette andragende

Ved at underskrive giver jeg Karen Lorentzen de Løschky tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.