Nej til Lukning af Børnehaven Engerød

Luk ikke Engerød

Gribskov Kommune påtænker at lukke Engerød Børnehave i Helsinge.   Det vil berøre 41 børn og deres familier.   Engerød er en institution, der virkelig kan noget særligt. Den kan rumme børn med særlige behov, som ellers risikerer at blive klemt i en større institution, og dette vil berøre den tætte omsorg til børnene.   Som naturcertificeret institution med Høbjerg Hegn som nabo giver den ydermere børnene en hverdag, hvor udelivet i høj grad sætter dagsordenen.   Begge dele har en brandingværdi, der i høj grad kunne trække nye børnefamilier til byen.   Vi håber, at din underskrift vil være med til at gøre en forskel! Derfor - skriv under på, at Gribskov Kommune ikke lukker Engerød Børnehave.

Ved at underskrive giver jeg Ole Frøik Molin tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.