Bilidtgrundens naboer siger "NEJ TIL STORE KASSER"

Bi-lidt grunden fortjener et smukt og stiligt byggeri eller andet, der forskønner og giver dejligt miljø. Vi er imod et mastodontisk og kubistisk byggeri i 3 afdelinger med 22 boliger, med hvad dertil hører af indbliksgener, støj, affald, trafikkaos og kæmpestore skyggeeffekter på de omkring liggende ejendomme. Og at man fraviger fra lokalområdets højde og byggeprocent. Frederikssund og Bi-lidtgrunden fortjener nutidigt, smukt, lavt og luftigt design i stil med de omkringliggende huse for bevaring af helhedsindtryk og infrastruktur... Samtidig snyder arkitekttegningerne på "vægten" og har givet den gas med photoshop...Lau1.jpg

Lis Kierstein og Bilidt-Grundens Naboer, Frederikssund    Kontakt forfatteren af dette andragende

Ved at underskrive giver jeg Lis Kierstein og Bilidt-Grundens Naboer, Frederikssund tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.