Mistillidsvotum til den siddende bestyrelse ved Sjællandsgade Bad

Ved Sjællandsgade Bads generalforsamling 7. juni 2021, fik flere personer uden tidligere tilknytning til foreningen valgt sig ind i bestyrelsen med rekruterede stemmer. Badets ansatte og øvrige bestyrelse er blevet mobbet ud og mange af foreningens frivillige er utilfredse med de nyvalgte bestyrelsesmedlemmer. Som medlem af Foreningen Sjællandsgade Bad, slutter jeg mig med min underskrift hermed til kravet om afholdelse af ekstraordinær generalforsamling for foreningen. Generalforsamlingens formål er at stille mistillidsvotum til den siddende bestyrelse og vælge en ny.

Sarah Eckhardt-Læssøe    Kontakt forfatteren af dette andragende

Jeg giver med min underskrift Sarah Eckhardt-Læssøe tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.