Mistillidserklæring til det danske politi

Mistillidserklæring til det danske politi. Jeg har gennem de sidste 2 år erfaret, at det danske politi ikke er andet end håndlangere for en kriminel regering og korrupte myndigheder. Mange af os har brugt tid på at anmelde disse forbrydere for krænkelser af vores menneskerettigheder og der bliver bare ikke handlet på vores vegne. Sagerne bliver afsluttet med standardsvar, at politiet ikke vil foretage noget. I stedet for er det ofre der bliver idømt bøder og fængselsstraf, mens forbrydere og folkemordere går frit og fortsat ødelægger vores liv. Jeg har fået nok af den omvendte verden. Jeg skal fandme ikke have en corona/snart abepas, jeg skal fandme ikke bede nogen om lov om at trække vejret frit, gå i skole, på arbejde, tjene og bruge mine egne penge, rejse, leve. Jeg har fået nok. Der har længe været tale om, at danne folkets politi, da det nuværende er ikke en pot pis værd. Jeg er ikke i tvivl om, at det er det vi har brug for.

Jeg giver med min underskrift Ilona Ragana tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.