Lovliggøre DYRKNING af Cannabis til eget brug.

Jeg  har oprettet denne indsamling til underskrifter for Lovliggørelse af Dyrkning af Cannabis til eget brug i privat husstand. Dette betyder, at vi sammen kan stå sammen, Og bekæmpe det kriminelle salg, ved at Cannabis Bruger, kan dyrke sine egene planter, og derved ikke længere støtter det kriminelle salg af Cannabis på Gaden.

Der er Mange her i Danmark som Bruger Cannabis dagligt og derfor støtter de kriminelle, det kan Nedbrydes på denne måde, ved at lovliggøre dyrkning til eget brug i hjemmet. Og hvis regeringen ville bekæmpe det kriminelle marked for Alvor, skulle man få indført de samme regler som i Holland, og få åbnet Coffee shops, som ville kunne betyde flere jobs i Danmark, og kontrolleret salg fra regeringens side.

Ved at skrive under på dette forslag, siger man Ja til at lovliggøre dyrkning af Cannabis i sit eget hjem, som f, eks. Kunne være op til 6 planter til eget brug, med kontrolleret overvågning fra staten.

John Skytte Mikkelsen    Kontakt forfatteren af dette andragende

Ved at underskrive giver jeg John Skytte Mikkelsen tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.