Kriminologi Kandidat Uddannelse i København

Kære Alle 😊

Vi er i gang med en underskriftindsamling til Aalborg Universitet. Vi vil gerne anmode Aalborg Universitet om at, åbne en kandidatlinje i Kriminologi, Kandidat på Aalborgs Universitets afdeling i København.

Lige nu udbydes kandidaten i kriminologi kun i Aalborg, og vi er derfor interesseret i at afdække hvor mange der kunne have interesse for at få kandidaten til København. Dette for at kunne oplyse Aalborgs Universitet om, hvor mange interesserede kandidater der er i netop denne kandidatuddannelse Kriminologi, Kandidat.

Hvis du syntes det kunne være fedt at få netop denne uddannelse til København, så sæt din underskrift. Vi skal minimum have 100 underskrifter på dette. Herefter sender vi underskriftindsamlingen ind til Aalborgs Universitet, og håber at de vurderer at dette har givet kandidatuddannelsen nok opmærksomhed, og derfor vælger at åbne en afdeling i København.

Sæt din underskrift nedenfor. Tusind tak 😊

Amalie Palmquist & Christina Westen    Kontakt forfatteren af dette andragende

Ved at underskrive giver jeg Amalie Palmquist & Christina Westen tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.