Kommunalbestyrelsen i Faaborg-Midtfyn Kommune bør hindre, at boliger inden for Faaborgs bygrænse udlægges som flexboliger.

2015-11-26_15.35_.04_1.jpgVi forsøger at samle 500 underskrifter for at kunne indstille et borgerforslag om at forhindre Faaborg i at ende som en spøgelsesby i vinterhalvåret. En Flexbolig har ikke bopælspligt, men kan bruges som feriebolig. På det seneste er særdeles store og lukrative villaer solgt som flexboliger! Vi forudser, at den manglende vinterbefolkning vil få en negativ indvirkning på byens handelsliv, skolevæsen og borgerfællesskab. Derfor ønsker vi din underskrift, så vi kan få lerjlighed til, officielt, at udtrykke vores bekymring over for kommunalbestyrelsen, så der foretages en kvalificeret tilretning af de nødvendige lokalplaner for, at forbyde flexboliger inden for bygrænsen i købstaden Faaborg..

Klaus Thormann, socialdemokratiet Faaborg-Broby.    Kontakt forfatteren af dette andragende

Ved at underskrive giver jeg Klaus Thormann, socialdemokratiet Faaborg-Broby. tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.