Klimasikring næsby

Underskriftsindsamling for Klimasikring af Næsby mod Stavis Å-oversvømmelser

Kære Næsby og omegn-beboere, På opfordring af Odense Kommune søger vi jeres støtte til at adressere en presserende udfordring. De gentagne oversvømmelser fra Stavis Å har haft alvorlige konsekvenser for vores lokalsamfund. Hvert år oplever vi ødelæggende oversvømmelser, der rammer vores hjem, veje og vigtige infrastruktur.

Det er på høje tid, at vi tager handling for at beskytte vores område mod disse stadigt hyppigere oversvømmelser. Vi ønsker at opfordre Odense Kommune til at iværksætte effektive klimasikringsforanstaltninger for at beskytte Næsby mod Stavis Ås oversvømmelser.

Med denne underskriftsindsamling opfordrer vi Odense Kommune til følgende handlinger:

Udvikling og implementering af en omfattende klimasikringsplan, der adresserer de specifikke udfordringer, vi står over for her i Næsby.

Investering i infrastrukturtilpasninger såsom bedre dræningssystemer og andre forebyggende foranstaltninger for at minimere skader forårsaget af oversvømmelser.

Vores mål er at beskytte vores område mod fremtidige oversvømmelser, sikre vores beboeres sikkerhed og bevare vores lokale miljø.

Din underskrift vil være med til at støtte denne vigtige sag og sende et klart budskab til Odense Kommune om, at handling er påkrævet. Lad os stå sammen og sikre et mere modstandsdygtigt og sikkert Næsby.

Tak for din støtte og din underskrift!

Jeg giver med min underskrift Peter Christensen tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.