Klage over oversigts forhold ved Højtoft og ved containerpladsen på Ravnsbjergvej

Hej alle. Så kom cykelstien endeligt til Kværs. Desværre har kommunen "glemt" ordentlige oversigts forhold både ved udkørsel fra Højtoft til Buskmosevej og ved udkørslen fra containerpladsen på Ravnsbjergvej. Da der er tale om dobbeltrettet cykelsti begge steder, kan der derfor forekomme overhalinger på cykelstien, og da oversigts forholdene er meget ringe begge steder, er det umuligt at køre ud, uden at kunne se om der kommer trafik på cykelstien. Vi ønsker derfor bomme sat op på selve cykelstien, således trafikken stoppes på selve cykelstien, så det er muligt at køre så langt frem, at man har ordentlig udsigt begge steder. Vi i grundejerforeningen Højtoft i Kværs, er i dialog med både politiet i Aabenraa og Sønderborg kommune vedr. dette, og vi har derfor brug for din underskrift til at lægge pres på både politiet og Sønderborg kommune. Du behøver ikke at bo på Højtoft, for at kunne give din underskrift her, men den vil jo tælle med, så vi håber du vil støtte os? På forhånd tak. Formand for Højtoft Grundejerforening, Kværs, 6300 Gråsten, Claus Christensen

Højtoft Grundejerforening, Kværs, 6300 Gråsten, ved. formand Claus Christensen. E-mail: cch@ccnet.dk    Kontakt forfatteren af dette andragende