Kalaallit Nunaanni Inissiaatileqatigiiffiit inissiaataani uumasuuteqarsinnaanermut akuersissuteqalernissaq/Dyropholdstilladelse i boligselskaber i Grønland.

Matumuuna atsiornernik katersisitsiniarpunga Kalaallit Nunaanni Inissiaatigiileqatigiiffiit inaataanni nammineq isaarialinni uumasuuteqarsinnaanermut akuersissuteqalernissaq anguniarlugu. Uani pineqarput ilaqutariinnut inissiat Maniitsumiit kujammut qimmeqarfiusinnaanngorsinnaanissaat kiisalu nuna tamakkerlugu qitsuuteqartoqarsinnaanngornissaa anguniarneqassammat.

Erseqqissaatigissuara atsiornerit katersorneqartut Inatsisartut ukiamut ataatsimiilerpata atorneqartussaammata.

Hermed samler jeg underskrifter for at opnå dyreopholdstilladelse hos boligselskaber i Grønland. Sammen kan vi opnå at fra Maniitsoq og sydpå kan man få hundetilladelse i familieboliger som f.eks. boligblokke med egen indgang samt katteopholdstilladelse i hele landet.

Jeg skal hermed gør opmærksom på, at de samlede underskrifter skal bruges til efterårets samling af Inatsisartut.

Dea Brandt Frederiksen    Kontakt forfatteren af dette andragende