Jeg vil bare behandles som et dyr. (Aktiv dødshjælp)

Jeg håber på at med denne underskriftindsamling man kan sætte spørgsmål ved om folk ikke selv skal bestemmer over deres eget liv.

Jeg ved vi har haft debatten flere gange, og der er også nogle ældre underskrifts indsamlinger på Skrivunder.net, men tænkte at jeg vil give mit eget syn emnet.

--------- Fiktiv Hisorie -------------------

Forstil dig komme ned til din dyrlæge, du er ked af det, grådkvalt og med fugtige øjne. Du kommer med din hund der lider og du kan se på den har store smerter. Du får af vide af dyrlægen at det er en kompliceret kirurgisk indgreb og succes raten er meget lille Chance for at beskadige nerver er stor. Dyrlægen mener ikke at der er forsvarligt at opererer på din hund. For analogiens skyld får dog din hund med hjem og må acceptere at din dyrlæge samtidig ikke vil aflive den.   Du kan se på en, du holder af ligge i sin kurv og  få det værer og være.

--------------------------------------------

Det kan være fysiske eller psykiske lidelser der gør, at folk drømmer om at det må få en ende da lidelsen nedsætter livslysten eller smerten helt får livslysten til at forsvinde. Vi kan faktisk gøre noget godt for vores med mennesker og klima med denne løsning. ·

1. Der er stor mangel på organer, så vi kan redde liv til dem der har noget at leve for. Selvfølgelig skal der forgå en screenings proces, med flere opfølgende samtaler af medicinsk psykologisk baggrund.
  2. Samfundet sparepenge på mislykket selvmordsforsøg. (Selvmord ved højder er det kun hver 5. der rent faktisk dør. 3 af dem bliver stærkt handicappet) Kilde: Selvmord & selvmordsforsøg i psykiatrien ·
  3. Et menneske producerer gennemsnit 5,76 tons Co2 på et år i 2018 (På et år kan du flyve rundt om jorden 2 gange til samme mængde Co2) ·
  4. I dag kan dansker skifte køn og identitet, men måske skulle man til at anerkende at for nogen ser ikke sig selv i denne verden.

Selvmord sker af rigtigt mange årsager og forudsætninger. For rigtig mange sker det ud fra der ikke er et andet alternativ.

Andet alternativ er at tage til udlandet, men det er ikke alle der har råd til en sådan tur der kan koste 80.000-90.000 kr.

Med selvmord, som kan være barske, blodig eller ikke et kønt syn. Hvorfor ikke give noget værdighed for dansker og deres pårørende og give et andet alternativ.

Derudover kan det også medføre PTSD for evt. øjenvidnerne eller dem som finder disse individer.

Skriv under på dette hvis du syntes at dit liv ikke skal bestemmes af politiker eller ”Det etisk råd” der drøfter dette over kaffe og wienerbrød. Det er dit liv, derfor bør det også være dit ansvar hvad du vil med det.

Jeg giver med min underskrift Kent Poulsen tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.