JA til J. Jensen Upcycling - Miljøvenligt genbrugsprojekt for byggematerialer

DJI_0138.jpg

Hillerød skal være grøn

Alligevel sætter Socialdemokratiet nu en kæp i hjulet på et af de større bæredygtige  udviklingsprojekter i Nordsjælland, Upcyclingcenter Nordsjælland, som er vigtig for en grønnere fremtid.

Vi har derfor har brug for din hjælp til at vise dem, at der er FLERE STEMMER I ERHVERSLIVET end i borgere, der nok synes om idéen, men bare det ikke skal være i nærheden af dem.

Skriv under her og vis politikerne i Hillerød, at de lige nu stopper den grønne og nødvendige udvikling.

Genbrug af byggematerialer er vigtigt skridt i den grønne omstilling. I disse år bygges der meget nyt, og der renoveres som aldrig før. Og hvis vi skal lære af fortidens fejl, er det vigtigt, at vi begynder at genbruge. Hvis en mursten eller vinduer stadig fungerer, skal vi selvfølgelig bruge det igen. Det var Socialdemokratiet enig i tilbage i 2017, hvor de anmodede om ændring af fingerplan 2017.

I 11. time er de nu imod det. Forvaltningen har ellers løbende lavet analyser og undersøgelser af alle indsigelser og bekymringer i forbindelse med projektet, og kommunens direktion har givet grønt lys efter at have kigget det igennem.

J. Jensens naboer har samlet 643 underskrifter i hele landet på et halvt år,

Vores ambition er at samle det dobbelte udelukkede fra Hillerød borgere eller folk der arbejder i Hillerød på kun 5 dage.

Kim Østergaard - J. Jensen A/S    Kontakt forfatteren af dette andragende

Jeg giver med min underskrift Kim Østergaard - J. Jensen A/S tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.