JA til Viborg-motorvej

65105FCC-8CB9-4B05-8517-7CB146116BA8.jpegVed at skrive under på dette tilkendegiver du, som en del af det tavse flertal, at du ønsker motorvej til Viborg, begyndende med strækningen fra Løvel til Klode Mølle. Vær med til at vise hvad det tavse flertal mener!

Vi skal have en modvægt til læserbrevene

Underskrifterne kommer ikke videre. Skal bruges til at vise det tavse flertals ønske om vejen.

På længere sigt skal den blive til Hærvejsmotorvejen, for at aflaste E45. Det er nødvendigt - ikke mindst på Vejlebroen. Alle bilister fra region Midt- og Nordjylland, næsten 30 % af befolkningen, skal over den for at komme syd- eller østpå. Det bliver en kæmpeflaskehals uden Hærvejsmotorvejen. Lad os planlægge os ud af det, inden det bliver for sent.

Jeg giver med min underskrift Finn Hessellund tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.