Indsigelse mod nedlæggelse af Nordlige del af Dyrehavevej som er privat fællesvej

I forbindelse med at Ejer af ejendommen, Kirkeby skov ApS, har søgt kommunen om tilladelse til at nedlægge Nordlige del af den private fællesvej, Dyrehavevej vil jeg gerne gøre min indsigelse, da det vil kunne  forhindre beboer i Kirkeby og opland at kunne tilgå Kirkeby skoven offentligt fra Vængevej gående eller på cykel.

Der er rigtig mange personer som har deres daglige gang til naturen ved at anvende Dyrehavevej for at komme en tur i skoven gående, løbende eller på cykel, som fremadrettet kan blive afskåret for dette, hvis tilladelse gives fra kommunen og der ikke oprettes en alternativ vej fra Vængevej .

Man har i dag også mulighed for at  cykle eller gå igennem skoven via golfbanen til Sørup og den vej komme til Svendborg  -Eller fra Svendborg til vores område for at anvende MTB spor, uden at skulle på de trafikerede veje.   Endvidere er der børn som bor på vejen, for hvem det er deres skolevej til Issø skolen og mulig for at komme til sport eller kammereater i Kirkeby med opland. De skal i følge de nye oplyste dokumenter på kommunens hjemmeside til at anvende alternativ anlagt vej ud til hoved A9 og enten ned af Vængevej eller Assensvej for at komme i skole, hvor der køres med hastighed op til 80 km i timen. Med denne underskrift ønsker jeg stadigvæk at kunne tilgå Dyrehavevej fra Kirkebysiden

Mette Kirstine Ernstsen    Kontakt forfatteren af dette andragende