Hvorfor betaler du stadig skat, kære dansker?

Dine skattepenge er blevet brugt på LORT, særligt efter 11/3/2020. Ikke på velfærd, som du tror, du bidrager til. Kan du ikke se det. Coronatests (tester for idioti), coronavacciner (markant øget dødelighed, som medierne bliver betalt for at skjule) og alt andet coronabullshit. Krig? (der har været krig i Ukraine i over 8 år, og ingen andre krige har været så vigtige som Zelenskids teater)? LGTB+/-/dividere/gange propaganda - har dine børn brug for at blive udsat for det? Klimakrise løgne. Fødevarekrise løgne. Inflation (Hvem er det der tjener milliarder nu??). Kontrol af alt muligt. Mitid. CO2- aftryk. Hvorfor ingen kontrol af CO2 aftryk hos de rige eller de kongelige parassiter i hele verden? Hvorfor dem der har milliarder på konto skal bestemme over hvordan du skal leve?

Tænk. Tænk selv.

Please, læg to og to sammen, kære dansker, og forstå, at du er blevet udsat for bedrag. Gør noget. Find dine nosser frem og sig nej til alt bullshit.

Regering, de 179 ludere i deres horehus fortjener ikke at blive stemt på, de har solgt sig til eliten, WHO, WEF for længe siden, de er ligeglade med danskere, børn og gamle. Kan du slet slet ikke se det. Kig på handlingerne, ikke ord. Det er ikke så svært at se, bare man gider.

Jeg giver med min underskrift Ilona Ragana tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.