Skrivunder.net

Hundepark i Nyborg - Please!!!!

Mangler vi ikke en hundepark i Nyborg?

Jeg savner den i hvertfald. Et arial med indhegning hvor vores hunde kan løbe og lege frit og socialiseres. Hvis vi er mange nok kan vi måske overtale kommunen. 

 

Kan vi sammen få det til at ske?

Kristina Møller - Hundepark i Nyborg - Please!!!!
Kontakt forfatteren

Underskriv denne indsamling

Ved at underskrive accepterer jeg, at Kristina Møller - Hundepark i Nyborg - Please!!!! vil kunne se alle de informationer jeg angiver på denne formular.


ELLER

Vi viser ikke din e-mailadresse offentligt online.
Vi viser ikke din e-mailadresse offentligt online.
Jeg giver samtykke til behandling af de oplysninger jeg angiver i denne formular, til følgende formål:
Jeg er mindst 16 år gammel og accepterer privatlivspolitikken for denne underskriftsindsamling.