HJÆLP en hel branche!

Vi har brug for din underskrift!

Karsprængninger, skintags, fibromer, leverpletter eller uønsket hårvækst kommer vi alle ud for.
Hidtil har man let, professionelt og til en overkommelig pris, kunnet få fjernet disse hos certificerede kosmetologer med en Du’lac behandling.
En behandling der ofte hjælper mænd og kvinder med at få styrket selvtilid og øget livsglæde.
Styrelsen for Patientsikkerhed har i et forsøg på at ”fremtidssikre” lovgivningen, vurderet at Du’lac maskinen skal sidestilles med kraftfulde IPL- og laserbehandlinger.
Dette er et udtryk for manglende indsigt i Du’lac maskinens milde behandlingsform.

Årsagen er, at styrelsen fejlagtigt tror, at der kan opstå svære komplikationer ved brug af Du’lac maskinen – DETTE ER IKKE TILFÆLDET!

• Vurderingen er foretaget UDEN at forhøre sig hos producenten.
  • Vurderingen er foretaget UDEN at maskinen er testet af styrelsen.
  • Vurderingen er foretaget UDEN dialog med Du’lac behandlerne.
  • Du’lac maskinen er så skånsom og præcis, at der kun er registreret 4 mindre fejlbehandlinger blandt ALLE kosmetologer i Danmark i løbet af de sidste 38 år.
  • Laser/IPL afgiver typisk op til 1000 gange mere energi (joules) pr. område, end hvad en tilsvarende Du’lac behandling gør. Dette er blot et af argumenterne for, at de to typer behandlinger ikke kan sidestilles.

Med denne vurdering fra Styrelsen for Patientsikkerhed, så fjerner man vigtige behandlingsformer, som i mange tilfælde udgør grundlaget for kosmetologer over hele landet. Denne handling fra styrelsens side, kan rive hele fundament væk under dygtige behandler og klinikker, som har brugt deres liv på at bygge en solid forretning op.
Behandlinger som også er afgørende for kundernes selvtillid og velbefindende og som ikke har kunnet finde hjælp hos andre end Du’lac behandlere.
Samtidig tvinges kunder over i dyre forløb, med risiko for kraftige bivirkninger.

Vi ønsker som behandlere og klienter fortsat at kunne tilbyde og modtage Du’lac behandlinger.
Der er tale om teknologi som er benyttet med uhørt stor succes i over 50 år. En teknologi der ikke giver store skader eller ubehag.

Hjælp en hel branche – skriv under!
Hjælp mennesker med karsprængninger, skintags, fibromer, leverpletter eller uønsket hårvækst – skriv under!

Danske Du’lac behandlere

Jeg giver med min underskrift Susanne Melchiorsen tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Vi viser ikke din e-mailadresse offentligt online.