HJÆLP MED AT STOPPE SMITTE AF COVID19 I NÆSTVED

Nu da Corona virusen(officielle navn Covid 19) har ramt Næstved skal vi gøre noget for at stoppe smitten, men hvordan gør vi det?, Ved at skrive under her hjælper du til med at få midlertigt lukket forskellige institutioner med en masse mennesker der går op og ned af hinanden, som ZBC Næstved med en åben kantine, hvor folk fra og ude af skolen kan komme og være, dette er en oplagt mulighed for at smitte, især da der lige i disse uger kommer elever tilbage fra studierejser.

Dette er ikke grundet at elever er bange for at få virusen, men altså er bange for at få den OG kunne smitte forældre eller andre i risikogruppen.. Og for at få stoppet smitten

Ved at underskrive giver jeg Kasper Budde tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.