Hastighedsregulering på Nordmarksvej

Nordmarksvej er en smal vej, hvor der er flere steder er så smalt at 2 modkørende små personbiler ikke uhindret kan passere hinanden, med flere sving med meget dårligt overblik, især når der er afgrøder på markerne, og flere ind- og udkørsler med dårligt overblik på grund af terrænet. Er det en yderst farlig vej.
På vejen færdes mange børn og cykellister og ældre borgere, også på grund af, at Nordmarksvej er en del af Fjordstien.
Vejen er landevej uden skiltning og derfor med max 80 km.
Der er mange der kører pænt, men flere tror, at man skal køre mindst 80.
Der er sket adskillige uheld hvor bilerne er endt på markerne. Nogle uregistrerede men også nogle alvorligere. Selvom det er selvforskyldt ønsker vi ikke, at det ender i dødsfald, før der bliver grebet ind. Flere børn cykler denne vej til skole. Der må gøres noget.
For at få reduceret hastigheden, ønsker vi skiltning med 40 km i Kyndeløse by og 50 km ud af Nordmarksvej derudover vil afstriibning af vejen også være at ønske. Skriv under

Jeg giver med min underskrift Ole Jensen tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Vi viser ikke din e-mailadresse offentligt online.