Gribskov som kvalitets-bolig-kommune

Dette er en opfordring til kommunalbestyrelsen, om at lave en langsigtet planlægning, for Gribskov som kvalitets-bolig-kommune.

smuk-skov-vejr-tapet-960x600-10796_1.jpg(Model foto)

Vi har overdådig smuk natur og relativ nærhed til hovedstaden. Vores største aktiv, er at vi kan skabe meget attraktive boligområder. Det forudsætter at kommunalbestyrelsen gør det til en prioritet at være en boligkommune, og fremmer tiltag der kan være med til at øge kvaliteten af de enkelte boligområder

Vi opfordre til anerkendelse af regionens målsætning, om at bynær landzone, også skal fungere som rekreativt område for boligområderne

Vi opfordre til en overordnet og langsigtet trafikplanlægning, der tilsigter fremkommelighed, overskuelighed og æstetik, som er prioriteret og kan iværksættes når der er lejlighed og råderum.

Se fuld tekst her

Jeg giver med min underskrift Simon Rigét tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Vi visser ikke disse oplysninger offentligt online.