Genetablering af klokken 02.00 som lukketid for festforeninger og fredagsbarer på Fakultetet Arts, Aarhus Universitet

Fakultetet Arts ved Aarhus Universitet bør genindføre muligheden for at fredagsbarer og festforeninger kan holde åbent til klokken 02.00 ved afholdelse af fester på campus på lige fod med andre fredagsbarer og festforeninger på Aarhus Universitet. Hvis du erklærer dig enig bedes du underskrive dette.

English: The Faculty of Arts at Aarhus University should reinstate the possibility for friday bars and party committees to keep their parties, on campus, open until 2am on Fridays.

Nicoline S., Formand for Kognitionsvidenskabelig Forening, Aarhus Universitet    Kontakt forfatteren af dette andragende

Jeg giver med min underskrift Nicoline S., Formand for Kognitionsvidenskabelig Forening, Aarhus Universitet tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.