Frontpersonale skal OGSÅ tilbydes den bedste vaccine

Frontpersonale tager på arbejde hver dag, for at passe på andre mennesker. Vi udsætter gerne os selv for potentiel smitte med Corona, for at kunne hjælpe andre mennesker der har brug for det. Vi tilbydes den vaccine der dækker aller mindst, og den vaccine med de største risici for bivirkninger. Vi ønsker ikke vaccinationen med Astra Zeneca hvis denne genoptages, heller ikke dem der har nået at få første stik, vi ønsker at blive vaccineret med Pfizer, så vi kan føle os TRYGGE når vi skal passe på andre. Vi vil ikke vaccineres for hver en pris for at skabe flokimmunitet, ud fra princippet ‘hvor der handles der spildes’ = så mange som muligt skal vaccineres så hurtigt som muligt - men nogle vil dø af vaccinen. Vi vil hellere vente 2 måneder mere, for at få Pfizer, end vi vil vaccineres med en vaccine, hvor vi risikerer at få blodpropper.

Lad bare politikere, chefer i SST og SSI samt deres familier få vores Astra Zeneca hvis de godkender den til brug igen, så venter i 2 måned mere så vi kan få Pfizer

Jeg giver med min underskrift Gitte tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Vi viser ikke dit telefonnummer offentligt online.