Frihed med senere busafgange i Guldborgsund

Denne underskriftsindsamling er målrettet Guldborgsunds borgere og især de unge mennesker.

Alle som ikke bor i Nykøbing F, men som gerne vil deltage i de tilbud som byen byder på, er udfordret på ikke at kunne komme hjem. efter f.eks. en kulturel oplevelse, da busserne ikke kører når behovet er der. F.eks. kører den seneste bus fra Nykøbing F st. til Horbelev kl. 17.15 i weekenderne. Særligt kommunens unge mennesker er berørte af ikke at kunne komme hjem efter en tur i biografen, i byen eller andre sociale fællesskaber.

Vores kommunale politikere lovede i valgkampen, at gøre noget ved bustrafikken i landdistrikterne.

Vi vil med denne underskriftsindsamling forsøge at påvirke politikerne til at overholde deres løfte.

Vi håber på jeres opbakning

På vegne af Guldborgsund kommunes unge mennesker, mvh Noa Liv Dyhr.

Udfyld formularen herunder for at underskrive denne anmodning oprettet af Noa Liv Dyhr Underskriftindsamlingens forfatter vil se alle oplysningerne du angiver i denne formular.