Frie daginstitutioner skal også have del i regeringens tilskud.

De frie daginstitutioner bliver ikke tilgodeset i den nye tilskudordning fra regeringen.

Jeg er forælder til børn i en af de frie daginstitutions tilbud i landet. Det er vigtigt, at der bliver tilført resourcer til alle dagsinstitutioner. Der bør ikke være forskel på, om et barn går i offentlig eller privat institution. Vi som forældre har valgt en fribørnehave, fordi vi har følt det var det rigtige for vores børn, enten af hensyn til det daglige miljø, afstanden fra bopæl eller noget helt andet.
Børn i frie daginstitutioner bør ikke prioriteres mindre, end hvis de havde gået i en offentlig institution.
Minimumsnormering bør komme alle børn til gode, ikke kun børn som bor i mellemstore eller store byer. Byerne på landet har brug for daginstitutioner i nærmiljøet, for bla. ikke at syne hen, samt fordi ikke alle har den mulighed at køre 10-15 km, for at aflevere sit barn institution

Skriv under hvis du mener de frie daginstitutioner, skal have del i tilskuddet

Alle børn er lige meget værd!

Ved at underskrive giver jeg Heidi Huus Lund tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.