Ny fødevareminister N U!

Quoted post


Gæst

#1

2013-02-17 23:05

Mette nu skoder du din smøg, og fatter skrive pennen, og får ændre din tåbelige hundelov omgående.!!
Anita Jensen.

Svar

Jette Navntoft

#21 Re:

2013-02-18 11:26:34

Til Mette Gjerskov og statsminister Helle Thorning

Efter at have respekteret dig og Socialdemokraterne i mange år, er jeg total mundlam efter at have set dig i indlægget i tv 2 nyhederne, ang hundeloven!! Jeg følte mig både som vælger, hunde og generelt dyre elsker at være totalt overset og ikke hørt.... Jeg har forståelse for at mange ting skal undersøges grundigt inden man udtaler sig , men din udtalelse viste for mig en total mangel på indsigt ...og forståelse for hvad det er jeg og mange andre opponerer imod.

Jeg kan ikke konkludere andet end at emnet ikke interesserer dig og at du finder det ligegyldigt denne hjertesag dette er for mange....En politiker der accepterer en stupid lov der er lavet uden på nogen måde at lytte til fagpersoner er i mine øjne ikke troværdig...specielt når denne person er den der har " hænderne i kagedåsen"!!! Jeg ville have værdsat om du i det mindste havde fundet lyst til at undersøge nærmere under hvilke omstændigheder den lov er lavet under....Hidtil har du kunnet dække dig under at det ikke var under DIN regeringstid den lov blev lavet....Mit spørgsmål til dig er nu: Hvad er undskyldningen for den arrogante og ligegyldige holdning til noget som mange vælgere...sikkert også nogen af DINE... ser som en meget vigtig sag???

Håber og regner med at svar fra dig

Gæst

#34 Re:

2013-02-18 20:59:24

#1: -

Ha ha... Ja hun bruger for lang tid i sin rygekabine,som vi hundeejere har været med til at betale... Og hvad er takken??!! :-)