Støtte til lille oliver

Quoted post


Gæst

#19

2012-05-23 10:39

Som mor, røre det mig dybt, at man kan skade dit eget barn, så jeg håber virkelig at den lille dreng kommer hjem til sin far og bo

Svar

Sascha

#20

2012-05-24 21:04:02

#19: -

Jeres kommetare er vores tanker og vi er lige så berørte af dette, derfor gør vi nu en indsats for at "hjælpe" systemet med at få øjnene op for alle de umenneskelige fejl der sker når det handler om børn.

farmor56

#24 Re:

2012-06-25 00:30:55

   #19: -  

 det kan sagtens lade sig gøre at faderen får den fulde forældremyndighed  sidste åpr vasr vi det hele igennem med vores søn de havde en lille pige.... mor gad ikke amme...mor gad ikke skifte ble.....mor ville hun skulle have flaske så far stod op om natten og gav hende mad han stod også op om morgenen badede og skiftede hende mor kom op kl 11 . 12 stykker mi nsæn måtte skibbe sit arbejde og fik tilkendt barselsorloven da moderen valgt at gå sygemeld t

 

 

 

han kunne ikke gå til købmand eller handle i det hele taget så da de valgte at gå hver til sit gik de på kommunen og hun skrev under på at pigen skulle bo fast ved hendes far og moderen skulle hjem til sine forældre og bo da de skulle have opsyn med hende når hun havde datteren på besøg i astarten havde hun overvåget samvær med hende men glemte at komme så skulle hun besøge hende i vuggestuen hver onsdag det glemte hun ofte. men idag 1 år senere har hu hende hver anden weekend  stadig under kontrol med sine forældre

 

men en positiv ting fik de ud af det  IDAG KAN DE FØLGES TIL LÆGE TANDLÆGE FORÆLDREDAGE I VUGGESTUE HOSPITALSINDLÆGGELSER og pigen ringer hver aften og siger godnat til den hun ikke er hos

 

sjak lige siges at min søn bor sammen med en der er utrolig glad for pigen og moderen har en kæreste der no er for ligeglad han er hos venner når pigen er der fordi mor og barn opholder sig hos mormor og morfar

 

men håber der komme en dag hvor hun kan selv det går langtsom men fremad   huner trods alt hendes mor