STOP Fleksjobreformen

Quoted post

Bange for fremtiden
Gæst

#22

2012-03-03 18:53

Blir svært at leve for kr. 10.300 som enlig, da jeg ikke er meldem af en a-kasse og jo ikke kan blive det som flexjobber. Jeg får hverken noget at leve af eller for, da jeg ikke længere vil ha råd til at bo til leje i mit lille rækkehus eller ha bil så jeg kan komme omkring og lede efter job og til diverse behandlinger. Nå ja hunden må sikkert også aflives .... den er der ikke råd til at fodre .... og medicin ... den må jeg nok også undvære... men hva skidt, så blir mit liv da lidt kortere og jeg ligger ikke regeringen til last så længe ... jo jeg får rigtig nok meget at leve for som følge af en ny reform. (ironi kan være anvendt)

Svar

Århus

#131 Så sandt som skrevet

2012-03-07 21:37:10

#22: Bange for fremtiden -

Du har helt ret.

Man skulle tro at politikkerne mener at alle os fleksjobbere bare IKKE gider at arbejde 37 timer.

Jeg ville hellere end gerne arbejde 37 timer/ugen end de 20 jeg gør i øjeblikket. Jeg har ikke valgt at få sat en gigt diagnose på mig, og ikke kan gøre de ting jeg gerne vil. Jeg synes denne regering er mere end asociale, og forsøger at betvivle alle.

 

Vi må da håbe for dem at DE ALDRIG FÅR BRUG FOR AT KOMME I FLEKSJOB, ELLER NOGEN DE KEDER!!!

 

I så fald vil det da være mere end synes for dem at de skal udsættes for det samme som os...


Gæst

#446 Re:

2013-09-14 15:47:07

#22: Bange for fremtiden -  

 Det bliver ikke mig der betaler for dig. Du må jo købe dig en cykel.