BefriFrigg&Marley

Quoted post


Gæst

#1

2016-11-17 02:46

Modstander af hundeloven og rystet over den måde de stakkels hunde er blevet behandlet på

Svar


Gæst

#43 Re:

2016-11-17 06:03:52

#1: -  

 ud mwd den lov. 

Susan valentin ravnsby

Ralle

#295 Re:

2016-11-17 09:48:18

De eneste der skulle aflives her er fanme kun de betjente der går og konfiskere folk hunde fordi de mener racen er ulovlig, HVA HELVED ER DET FOR EN GANG PJAT AT FYRE AF, det er skuda ik hunden der er et problem, de hunde der er ulovlige er lige så fredelig som en labrador eller Goldenretriver

Monica

#352 Re:

2016-11-17 10:28:03

#1: -  

 fordi hundene ikke fortjener og blive straffet, uanset race... fjern forbud omgående


Gæst

#790 Re:

2016-11-18 14:04:37

#1: -  

 Man kan inte döma en hund på grund av ras. Skillnaden är otroligt sprid i rasen.  Miljö och uppfostran. Medfödda anlag och även fobier kan drabba några i kullen och andra går helt fria. Danmark får ta efter Sverige som genomför ett mentalprov på hunden och resultatet kan då bli hunden frisk men ska inte ha den ägaren. Hunden avlivas endast när synnerliga skäl föreligger.

 

Idontlikethislaw

#807 Re: stop aflivninger

2016-11-18 15:22:04

#1: -  

 Stop aflivninger af ulovlige race hunde med ordentlige ejere. Test ejer og hund grundigt før tale om aflivning 

De fleste kan godt finde ud af at have disse omtalte race hunde som amstaff og bull terier. 

Det kommer udelukkende an på ejeren om han eller hun slår den eller træner hunde til andre formål end ganske almen hunde træning som eksempelvis sit. Og halse og hvad normale mennesker ville træne deres hund til at kunne. 

De ejere der somregel er med udlandsk baggrund / unge kriminelle således også set danske kriminelle typer. Som træner disse racer ved at få dem til at bide i store ting og hoppe højt op i et træ og bide sig fast til de store grene og hænge der i kæben. Dem der deltager i hundekampe. Folk ved selv hvem de er jo. Dem der slår hunde og finder få alt muligt sygt mod hunde og andre dyr. 

I dette tilfælde har disse to skønne hunde ikke været farlige . De har ikke været trænet forkert til kamp eller andet forkert træning . De har heller ikke gjort nogen noget. 

Vi kender alle sammen linse fra brøkken . Hun ville have kørt hundene ud af landet. Det er ikke fair. Den hunde lov skal redigeres . For de fleste kan sku undskyld mig sproget godt finde ud af at eje de her slags race hunde. 

Min søster har selv haft en amstaff som var sød og dejlig. han afgik også ved døden fordi han ikke er godkendt jo. Så jeg kender godt til det her. Man er nød til at justere en smule på den hundelov. Der skal blot en tilføjelse til. Som er at ejere med ulovlige race hunde kommer for tests om hvordan man behandler hunden. Og hvordan hundens adfærd er overfor ejeren . Man kan sku godt se på en hund hvis den er glad og trives. Og ligeså kan man også sagtens se om hunden er skide bange for ejeren 

Lasse d

#822 Re:

2016-11-18 17:33:42

#1: -  

 det syntes jeg heller ikke så her er min underskrift

Lasse