I mod lukning af Nordskoven-hundeskov i Slagelse

Quoted post


Gæst

#1

2016-05-03 17:09

Jeg synes det er for dårligt at lukke en hundeskov som er så velbesøgt og godt fungerende. De mange gange jeg har benyttet mig af den, har jeg ikke stødt på gøende hunde. Jeg kan derfor ikke se hvorfor naturstyrelsen ikke lytter til begge parter i denne sag, istedet for kun lytte til den ene og tage beslutningen derefter. Det er simpelthen for dårligt der ikke har været en dialog imellem alle parter, før man vælger at lukke hundeskoven!!

Svar

Tina Thiemer
Underskriftindsamleren

#3 Re:

2016-05-03 17:15:55

#1: -  

 Det har du helt ret i, og håber at rigtig mange vil komme med deres underskrift og kommentarer så vi kan få overbevist kommunen og naturstyrelsen om at de er ved at ødelægge et rigtigt dejligt fristed for rigtig mange af byens hundeejer og især de firebenet vuffer som elsker at komme derude. Så del endelig undskriftsindsamlingen på Facebook så vi kan nå alle ud over de 190 som der er reg. Brugere på facebooksiden. Jo flere der protestere jo bedre kan vi overbevise dem som har besluttet at lukke stedet som hundeskov, at de tager noget som endelig kunne samle en masse mennesker og hunde.