Værestedet Birkehuset i Korsør.

Quoted post


Gæst

#19

2014-02-24 19:25

Er selv født i Korsør og opvokset på motalavej og jeg har aldrig nogen sinde oplevet så meget lort/kriminalitet/røverier som nu. I mine øjne, skulle der være meget mere fokus og hårdt mod hårdt i dette område. Ved godt at det ikke er alle og har IKKE noget imod udlændige/flygtninge. Men hvad de drenge så ellers kalder sig, så kan jeg ikke se hvad de har at gøre her i danmark. De kalder os danskersvin. Lortekommune osv. Så har de ikke nogen interesse i at være her og der med farvel. Dette gælder også Slagelse nordbyen og andre steder i danmark. Jeg er sikker på at jeg ikke er den eneste der mener dette. I stedet for at ødelægge og terroriser, så bør vi holde sammen. De personer der er kommet hertil fra et krigerisk ødelagt land og har samtidig en smule fornuft, bør tænke sig om og hjælpe til.For os som dansker og dem der vil leve som danskere eller bare dem der vil leve i et fredeligt danmark, så vil jeg bare sige, at en dag er det NOK og det vare nok ikke længe før bomben springer, hvis ikke det her stopper.
Tom A.

Svar

Talsmand Henrik Skov for borgerne på værestedet Birkehuset

#20 Re:

2014-02-24 20:33:51

#19: -

Kære Tom.

Tak for din påbakning og fortælling om Motalavejskvarteret, det er meget i tråd med min egen opfattelse. Derfor endnu en stor grund til at skrive under på vores underskriftsindsamling. del del del, overalt hvor i kan.

På forhånd tak og venlig hilsen

lotte

#47 Re:

2014-06-26 06:07:03

#19: -

Har selv boet der Tom og dengang blev det kaldt for Khomanistræde, men det var ikke så slemt som dengang jeg med familie boede der tilbage i 80érne , må da sige jeg er glad for jeg ikke lod min børn vokse op der, men jeg har stadig familie der og har sagt jeg kommer ikke så længe de bor der...desværre