Nej tak til Statens mentale sundhedsplan

Quoted post

Anon

#14 ADVARSEL

2014-02-02 12:13

Bare så i ved det: Denne underskriftsindsamling er lavet af Scientology; "MMK" er en af deres mange fronter. Jeg anbefaler på det stærkeste ikke at lytte til folk som tror at narkomaner kan afvendes ved at blive proppet ind i en sauna og "svede" stofferne. Dette tror -- og udøver -- Scientology. Ser i, Scientology mener at alle psykiske sygdomme er psykosomatiske, altså noget vi selv forudsager, og sælger derfor Scientology som en løsning. Deres fjendtlighed overfor psykologi og psykiatri er, rent sagt, grundet i at de har en financiel motivation til at benægte det og sælge deres eget "alternativ", ofte med tragiske følger.

Svar

Marianne

#15 Re: ADVARSEL

2014-02-02 13:33:10

#14: Anon - ADVARSEL

Du vælger at være Anonym? Og så skriver du noget værre sludder!

Jeg er bestemt ikke Scientology! Kunne jeg ikke drømme om at støtte den slags, hvor søren har du det fra, jeg er min egen, og bare lille mig. Jeg er helt almindelig borger der er ulykkesramt , med kronisk fysisk varig men, og kommet i berøring/ klemme i systemet! Mit liv er smadret, og jeg er stødt på så mange læger der hurtigere har pennen på blokken end hånden på hjertet, og da jeg har set og læst nok beviser for hvad det er der foregår, har jeg valgt at lave denne, det er det mindste jeg kan gøre for at stoppe de Nazilignede tilstande, man forsøger at indføre i DK 2014.

Selvfølgelig skal de rigtig psykisk syge have deres medicin, hvis det hjælper dem, men den nye sundhedsplan handler om de gennerelle tiltag men vil bruge for at kontrolere hele befolkningen fra vugge til grav! Og indførelse af mere tvang i psykiatrien! Læs den store mængde oplysninger før du anonym kaster om dig med helt hen i vejret advarsler.

Jeg synes alle har ret til at sige deres mening, og derfor lader jeg også dit dumme anonyme opslag stå, så alle kan se hvad de kræfter der går ind for den mentale sundhedsplan skriver af usandheder her, i forsøg på at stoppe underskrift indsamling. Håber det får flere til at skrive under!

 

 

 


Gæst

#25 Re: ADVARSEL

2014-02-06 07:47:27

#14: Anon - ADVARSEL

Den annonyme henvendelse lugter langt væk!!  facts og handlinger er bevis for sandheder! Eu har overtaget sundhedsområdet og med god grunde og formål! Personer som dig og regeringen kommer forhåbentlig til at bøde for udnyttelse at børn og mennesker generelt,- Danmark står bare nederst i pyramiden måske i får lov at vente lidt endnu ;)

Kedde

#37 Re: ADVARSEL

2014-02-19 09:03:30

#14: Anon - ADVARSEL

Klaphat - har sjældent en så indsigtsløs kommentar.

Pelle

#40 Re: ADVARSEL

2014-03-23 22:05:13

#14: Anon - ADVARSEL

Sikke dog en gang forvrøvlet pladder. Hvis du prøver at skabe miskredit omkring underskriftindsamlingen, så gør det da i det mindste ordentligt. Anonyme amatør.


Gæst

#41 Re: ADVARSEL

2014-03-26 13:32:55

#14: Anon - ADVARSEL

Sikke noget ævl! Alt hvad der påstås her, kan dokumenteres. Prøv at læse op på lektien, inden du siger sådan noget vrøvl. Der er rigeligt med links du kan starte med at trykke på. Ellers kan du jo se den her høring fra folketinget
http://www.ft.dk/webtv/video/20131/suu/tv.2106.aspx


Gæst

#46 Re: ADVARSEL

2014-03-31 09:38:16

#14: Anon - ADVARSEL 

 

Men i og med at Scientologys syn på psykiske sygdomme er nærmest det samme som TERM-modellen giver din 'advarsel' overhovedet ikke mening. Shill!