Ud af folketinget med Mette Frederiksen

Quoted post


Gæst

#1

2013-12-21 21:55

Hvis vi danskere bare kunne holde sammen KUNNE VI NÅ SÅ LANGT

Svar


Gæst

#12 Re:

2013-12-22 01:08:37

#1: -

JA...

Allan

#37 Ud Med Mette Frederiksen!!

2013-12-22 10:47:21

#1: -

Ind imellem er der vist nogen der har svært ved at se tingene i et større perspektiv. Skattelettelser til de rige går jeg bestemt ikke direkte ind for, men kan jo være nødvendige for at opnå en finanslov når enhedslisten har vist en total uformåen i det politiske spil. Nej Vestager går ikke efter pensionisterne, hun går efter de RIGE pensionister(se det er vist en hel anden snak). Fælles forsørgerpligt for samlevende er jo bare en ligestilling af ægtepar med papirløse. Det har været en skandale at ægtepar altid har været dårligere stillet end papirløse (betyder det så at jeg ikke ved at der er nogle papirløse par der vil få det hårdt.Nej det ved jeg godt, men ikke hårdere end gifte altid har haft det). Jamen lad os da bare få et valg så den blå blok kan komme til så vil i opdage at dres stramninger overfor de dårligst stillede grupper er af en hel anden barsk karakter. Hvad er lægen siger i "riget". YNK, YNK, YNK


Gæst

#70 Re:

2013-12-24 11:38:47

#1: -  

 gad vide hvor mange som IKKE er på overførelsindkomst som skriver under her ?


Gæst

#110 Re:

2014-01-04 08:31:05

#1: -

En politiker burde max have 5 års "opholdstilladelse" i "folketinget", og derefter ud i det virkelige liv i 4-5 år før pågældne bør være berettiget til at søge ind i kolbøtte-tosse-tinget igen!!.