sig nej til julehjælp til muslimer ( der ikke holder jul)

Quoted post


Gæst

#182

2013-12-04 09:03

Jeg synes at de muslimer som er i dette land burde indsamle selv til deres egne landsmænd som er fattige i danmark!! Hvis de altså kan finde en eneste muslim som er fattig i danmark.....næppe..det er danske familier som lider under krisen.. det er ikke muslimer. De får alt betalt på kommunen og det er facts (-min svoger er socialrådgiver og fortæller os at han kan ikke gøre noget ved at muslimer bliver forfordelt sålænge han har påbud om det i direktiverne fra politikerne). Det viser bare at der er mange muslimer der er grådige. de kan ikke få nok..de vil også have af julehjælpen som skal gå til danskere som har været vant til at holde jul hele deres liv og som er kede af det når de ikke kan magte at holde en ordentlig jul til deres børn. Hvornår har muslimer sidst taget hensyn til nogen andre end dem selv og hvornår har muslimer sidst taget hensyn til kristne.

 

Jeg er også død træt af at danskere skal krybe langs panelerne og forsikre alle meget ydmygt om at de ikke er racister. Selvfølgelig er folk ikke racister. Er de medlem af et nazi parti!!! De er ikke medlem og de ikke nazister eller racister!!! så lad være at beskyld folk for at være racist. Man er ikke racist. Man har lov at kristisere noget som man ikke bryder sig om. Jeg vil ikke skamme mig over at jeg kritisere noget jeg ikke bryder mig om. Jeg vil sørme heller ikke sige undskyld undskyld for at jeg er fornuftig. Der er faktisk ytringsfrihed i vores land. Man må gerne sige hvad man mener om det. Dem der gerne vil beskylde andre for at være racister er ofte folk som gerne vil være helte og få ros. Det giver jeg ikke noget for. Der er også mange danske revisorer, advokater, tandlæger boligudlejere som anklager os andre for at være racister for de tjener selv kassen på alle de muslimer som skal  have gratis boliger, hjælp til opstart af virksomheder og tandpleje m.v. Det giver jeg heller ikke en pind for. De har råd til at betale skat. De skovler penge ind fra staten. Der er mange andre danskere som ikke tjerner en krone på muslimerne og som ikke har råd til de ekstra skatter og afgifter som vi er blevet pålagt for at staten skal betale milliarder til muslim mania.

Jeg er ikke imponeret over muslimer der betaler skat. Der er mange danskere som har gået fra hus og hjem og JA som er fattige i Danmark og jeg er ikke imponeret over at en muslim har fået job i stedet for. Og så kan de danskere som har mistet jobbet minsandten også stå bagerst  í køen til julehjælp, for der skal ALTID være plads til muslimer. Det er hul i hovedet. Hvornår skal der være plads til os andre som er født her og opvokset her i generationer.

Man skal selv starte en organisation i dagens danmark hvis man skal være sikker på at de indsamlede penge skal gå til danskere som har brug for julehjælp. De fleste organisationer i dag er bange for at blive kaldt racist og de giver alt til muslimerne. Folk skal holde op med at anklage andre for at være racister. De er ikke racister. Muslimerne nyder godt af at alle er bange for at blive anklaget for at være racist. Alle landets offentlige instanser og foreninger er blevet tosset i hovedet. Regeringen er ikke fornuftige mere og de tager heller ikke ansvar for landets økonomi. De betaler milliarder til muslimerne bare i danmark. De er bange for at blive anklaget for at være racist. Sikke noget hysterisk pjat.

Svar

Dansker

#193 Dobbelt indslag er godt.... ;O)

2013-12-04 23:09:05

#182: -

Havde egentligt skrevet denne tekst som et indslag, men den passer jo også perfekt som svar på dit indslag!

Hvor er det dejligt at kunne konstatere, at flere og flere DANSKERE begynder at vise tænder, overfor dette vandvid af misforstået velgørenhed. Det er på høje tid, og forhåbentligt ikke for sent, at vi danskere forsøger at råbe vore politikere op, så vi kan få lukket hullet i "overflødighedshornet". Vi knokler rø... ud af bukserne hver dag, og spøtter villige skattekroner i statskassen, for blot at kunne konstatere, at vores folkevalgte "forsamling" strør om sig med vores midler. De midler der burde være øremærket til at sikre en beståen af vores vældfærdssamfund, hvor hovedkræfterne bliver lagt i ældreforsorgen, en sikring af danske arbejdspladser, en sikring af alle danskeres sikkerhed overfor indtrængende forbryderiske elemter, en sikkerhed for at Danmark forbliver et dansk land, og ikke en fremskudt muslimsk paradisstat. Vi kunne jo starte med at kræve vore landegrænser kontrolleret/lukket, og kræve at der laves lov for at samtlige indvandrere skal være i stand til at forsørge sig selv i mindst 5 år, før der kan blive tale om sociale ydelser, samt at alle de indvandrefamilier der har et kriminelt familiemedlem, straks udvises fra Danmark. Med andre ord.... se nu at få Dansk Folkeparti stemt helt til tops i den politiske verden!