Nej til moske i Haderslev!

Quoted post

Århus med Å
Gæst

#9 Re:

2013-10-17 11:44

#5: -

Hvem skal stoppes?

Og så hedder det i øvrigt for sent...

Svar

ClazZie

#13 Re: Re:

2013-10-17 12:55:37

#9: Århus med Å - Re:

Din "fordomsfrie" tankegang er den der pt. er ved at køre skandinavien i sænk og det halve af EU.

Luk øjenene op - det drejer sig ikke om at vi som danskere ikke kan tolerere religionsfrihed, det drejer sig om en religion der ikke blot er en religion men en politik/bevægelse der ikke skjuler at de går ind for afskaffelse af demokrati og kvindens frigørelse. Det burde vække samme afsky som nazisme!
Enhver der ikke ønsker at kæmpe for at bevare friheden og demokratiet er i mine øjne enten landsforræder eller fjende.
Som den engelske Konge siger i Braveheart - if we cant beat em out - breed em out.. og det er hvad der sker verden over, og der er ingen der skal bilde mig ind at religionen vokser fordi den er populær - nej det er indbreed, og det er i mine øjne krigsførsel, og så har man ret til at forsvare sig....

Christian Schmidt fra Gram

#112 Re: Re:

2013-10-25 17:35:42

#9: Århus med Å - Re:

ikke nok med, at du   mener du er berettiget til at gøre folk opmærksom på deres evt. stavefejl, det fortæller lidt om dig selv - men at du også er så lille en "vatp.." at du ikke skriver under dit eget navn - fortæller endnu mere om dig, så jeg synes du skal vente med at deltage i en så vigtig sag, indtil du er voksen nok til det ( med voksen mener jeg ikke kun din alder)