Ja-tak til svin

Quoted post


Gæst

#25 ...

2013-07-16 16:28

I glemmer helt at tænke jer om? Det altså ikke muslimerne der har lavet det her forbud, det er altså danskerne selv.
Det er da også helt forfærdeligt at se hvormange der kan lige pludselig bliver halv racistiske og generaliserende, det er da ikke sådan et billede folk ude fra skal have om Danmark, og det er hellere ikke sådan som os danskere ser os selv?

Svar

D. L. Munnecke

#33 Re: ...

2013-07-16 16:59:51

#25: - ...

Nu vil jeg gerne have lov til at sige at jeg har givet min "underskrift" til det her, men jeg er altså anden generations indvandrer, dog ikke fra et mellemøstligt land, men fra chile, og jeg har det fint nok med at de ikke spiser nogle ting, men synes bestemt det er for dumt at have forbud mod svinekød. Dog vil jeg give dig ret, det er lige lovligt at gå over stregen ? Jeg kender sgu en del som ikke er født i Danmark som ikke er nasserøve og kriminelle sataner, der er stadig dem som er, det kan der sgu ikke gøres så meget ved. Men tror lidt i glemmer at hvis vi ikke havde invandre at give alt muligt lort skylden, hvem ville den så lande på ? Danskerne selv.

 

Af med den høje hat og ned fra den pedistal i sidder på og tænk jer lige lidt om :)


Gæst

#202 Re: ...

2013-07-17 07:46:58

#25: - ...

der må jeg give dig ret, det er børnehaverne der har taget denne vanvittige beslutning. det skal vi lige huske


Gæst

#370 Re: ...

2013-07-17 12:52:21

#25: - ...

Nu har det her ikke noget med at være racist at gøre det kan sgu da ikke passe at man tager mere hensyn

til muslimer og at danske børn ikke mere må få svinekød så må de sgu spise græs.

 

aij

#506 Re: ...

2013-07-17 19:01:54

#25: - ...

Det kan godt være de ikke har sat kravet direkte, men med alle deres krav om hvad de vil og ikke vil have er sgu da at gøre alle os dansker endnu mere til grin, det kan da ikke passe at dem som vi har lukket ind i danmark nu skal til at lave vores skønne og (stolte) land helt om til deres, stop nu mens vi kan, eller hvis vi kan, for der er snart flere af dem end DANSKERE i DANMARK


Gæst

#552 Re: ...

2013-07-17 20:37:18

#25: - ...

(Y)

 

Rune

#679 Re: ...

2013-07-18 11:02:49

#25: - ...

+1

Det er kommune politikeres idiotiske tanke gang. At de er sort seere, og ikke forstår at børn bør opleve massere af forskels behandling. For at de kan bearbejde det og være beredt på det, når de bliver voksne, er vel ikke muslimernes skyld.

 


Gæst

#844 Det er også derfor, at vi prøver at råbe de danske politiker op

2013-07-19 15:03:45


Gæst

#887 Re: ...

2013-07-22 13:25:09

#25: - ... 

 

Nej vi glemmer ikke at tænke os om. Det er ligegyldig hvem der har foreslået forbudet. Det vigtige er årsagen. Og fordi det er billigst er ikke en værdig årsag. Hvis vores land lever højt på at være tolerant og effektiv, så skal det forsat ske på baggrund af en dansk kultur og ikke på baggrund af islam.