I mod lukning af Nordskoven-hundeskov i Slagelse

Gæst

/ #9 Re: Re: Re:

2016-05-06 10:46

#8: Tina Thiemer - Svar fra Jens Peter... lidt på skrift  

Hej Tina

Jeg havde desværre ikke mulighed for at deltage på pladsen, men min interesse var nu også at få NST til at sætte noget på skrift. Jens Peter har lige sendt en mail til mig med svar på alle spørgsmål. Jeg har spurgt ham om jeg må dele med alle, men det går jeg ud fra. Giver ham lige til slut af idag til at bekræfte.

Jeg er ikke sikker på hvor jeg skal lægge svarene op. Enten kan du lægge dem op under beskeder eller også kan jeg lægge dem op under "Kommentarer" eller måske begge dele.

Det overordnede er at NST ikke har fulgt de almindelige krav om en offentlig høring hverken med hundeskoven eller med den anden del af skoven. Det kan NST vistnok formelt hænges på på og det ønsker de ikke at blive. Omvendt er det jo ikke altid at borgernes meninger bliver hørt i en offentlig høring... det er jo set andre steder. Så det er muligt at fravige og dermed at forfølge sagen.

Det store spørgsmål er nu om der er eller kan skabes et grundlag for vovsefolket at gå videre med. Det er meget svært at vurdere og der skal sikkert en del lobby arbejde til i Slagelse Kommune inden at NST giver løs.

Bedste hilsner

Flemming