STOP DISKRIMINERINGEN AF BALKANVETERANERNE - FJERN DATOBEGRÆNSNINGEN I AKTSTYKKE 425 OG 426


Gæst

/ #36

2015-09-24 17:32

Jeg har mistet min søn som har været udsendt til Balkan , vi som pårørende fik ingen information hvad han skulle ned til og hvilken psyksiske men han ville få. " det var jo freds bevarende mission"
Først efter drabet på min søn har jeg fået en masse informationer omkring psykiske men som PSDT. Jeg har selv fået det.

Min søn opsøgte psykriatisk afd på Rigshospitalet. 2 gange samme dag og blev afvist. gik hjem der stod to politibetjente og ventede på ham inden for 3 minutter blev han dræbt. han fik 4 patroner. Det var takken for hans indsats. politiet havde fået alle informationer af mig og Yvonne Thønnesen . De lovede en læge. ja han kom da døds att. skulle skrives. Jeg sidder tilbage med en smerte som er så stor. er blevet et offer for den forbande krig.

Bosnisk forening fra vejle kontaktede os , hvor de meddelte at de var flove over at de havde fået så megen hjælp da de ankom til Dannmark. men hvordan er det lige nu Danmark behandler deres unge som de udsendte til Balkan.
Vi fik en stor bårebuket til Torben . På kortet stod der. Et stort Tak for din store indsats du yde for Vores Land.

Torben har haft arbejde lige siden han kom hjem fra Balkan taget en uddannelse til elektriker . sagen omkring hvad der skete er desværre lukket af stats advokaten. Ingen vil erkende at alt gik den dag og sandheden kommer aldrig frem. Statens skal erkende de svigt de har udsat Balkan vetranerne

med venlig hilsen Kisse Bødker