afskaf pension til folketingsmedlemmer


Gæst

/ #1726

2015-06-25 19:37

Har en kronisk sygdom, egen læge ville ikke hjælpe mig på trods af, at det er en annerkendt arbejdsskade, han mente at det var jobcentret der skulle hjælpe mig, deres svar var, at de jo ikke er læger, så det var egen læge der skullle starte det. Efter flere forsøg på at få en dialog i gang, begge steder opgav jeg, Jeg faldt ud af dagpenge systemet da jeg ikke var heldig at finde et job som mit helbred kunne klare, men var på daværende tidspunkt blevet så stædig, at jeg startede min egen lille virksomhed (genbrugsbutik)den 1. oktober 2014 for lånte penge. Det er stadig meget hårdt økonomisk og stor konkurrence forvridning fra de store organisationer, og den kommmunale, de er jo fritaget for at betale skat, og moms, da reglerne er således, at alt indtægt skal gå 100% ubeskåret til dem man støtter, og jeg skal have løn(svarende til dagpengesats, så er jeg glad). Jeg undre mig så over alle de store lønninger der står på både Røde kors, og Blå kors lønningsliste, bare se på deres hjemmeside på hovedkontoret. Jeg støtter julemærkehjemmene og dyrenes beskyttelse, penge der bliver i danmark.