asylcenter thyborøn nej tak

judgment!!

/ #10 Re: Det er en ommer Thyborøn..

2014-11-02 16:27

#6: #5 - Det er en ommer Thyborøn.. 

 ja også når de kommer til danmark så tænker de "Her er sq da meget beder så vi bliver sq i danmark" og så har vi flere folk der skal have arbejde i danmark og det har vi ikke og så skal de også have kontant hjælp fordi de ikke kan få et arbejde og det har danmark heller ikke råd til så vi nød til at gøre skatten højer men det har vi da heller ikke råd til. 

Så jaja skam os undskyld vi ikke vil have en dårliger økonomisk krise fordi vi ikke har en støre løn og fordi vi beltaler nok skat i forvejen. 

så vi skal alle sammen skamme os over at de ikke kan finde ud af at styre deres eget land og det skal gå ud over os som straf!!

Så jeg har lige nogle spørgesmål til dig:

1: hvor meget arbejde har vi i lemvig komune?

2: Har Lemvig komune nok penge til at få så mange flugtninge?

3: Vil du have mindre løn og støre skat eller være midste dit job?? 

Det er sådan nogle ting vi riskere ved at de kommer til lemvig komune, og vores komune har ikke råd til det...

og vidst de kommer så skal de jo også have et arbejde men, vi har ikke nok arbejds pladeser så begynder din chef og siger hmmmm de er jo billiger arbejdes kraft så vi fyer dig og tager den her flygtning ind fordi det er meget billiger...

så jeg ved ikke med dig har du nok penge for at gå på kontant hjælp, fordi det har jeg ikke....