Folketsret


Gæst

/ #2 Re: Folkets ret.

2014-07-28 19:15

#1: GKL - Folkets ret.

Vi har prøvet at kæmpe imod systemet i 1970èrne der kæmpede jeg alene, for at der skulle blive en gældsaneringslov, så borger ikke kunne blive forfulgt resten af deres liv. Alle sagde til mig dengang det går dommer og advokater aldrig med til, det vil koste dem ca. 2 milliarder om året omsætning. Men jeg gav ikke op, daværende justitsminister Orla Møller kunne se at den kamp var berettiget, og støttede i kampen. Dommeren beslaglagde min gård, tog vores heste for at stoppe mig i kampen også min fabrik. Med hjælp fra nogle TV udsendelser og mange radio udsendelser kom gældsaneringen igennem, men da jeg fik  hestene hjem var der 2 heste der var så misrøgtet at de ikke overlevede. Da journalister kontaktede dommer/frimurerne flygtede dommeren til udlandet og gemte sig i 2 måneder, når jeg nu går ind på statstidende og ser hvor mange der bliver gældsaneret, glæder det mig at se det på deres vegne. Men jeg mindes endnu de dyr der måtte lide for gældsaneringen, men det samme går jeg igennem nu, gård og heste, men da vi truede med menneskeret kommissionen udleverede dommeren hestene, det var forbryderen frimurer præsident dommer Alex Elisiussen der stod for denne forbrydelse. Den kamp der er nu, gælder så det er ikke dommer og advokater der skal have hele magten, og bankerne skal ikke sidde på monopolet og bestemme omsætningen i Danmark. Vi skal have Danmark tilbage og et demokrati og et hæderlig folketing. Derfor beder jeg om støtte, skal jeg alene og familien kæmpe denne kamp, såvel økonomisk som hjælp i kampen, der holdes også foredrag, ring og aftal 26 78 38 38. Tryk på linket   http://rettenpaavrangen.dk/