Kontanthjælp, Dagpengeperiode og Gensidig forsørgelse - bør ændres


Gæst

/ #41

2014-02-08 23:34

Over en nat bliver min økonomi og aftaler omkuld sejlet af regeringen , nu står man utroværdig over for dem man har lavet aftaler med om afdrag ,som en person der er utroværdig og ikke nok med det skal man en tu gennem møllen engang mere og sige at det bliver umuligt at betale den sist aftalte beløb som man ingik før , og ja , så det næste børn som stor forventningsfuld til at holde fødselsdag , bliver taber i dette spil uforskyld, ikke nok med at det giver problemer , med at skaffe medesin og komme til fys , bliver osse noget som bliver lagt til side , grunden økonomien som der er blevet skoret i , sammen holdet i familien skrumper yderælig , grunden , osse økonomi , skilsmissen bliver en reel sag nu og dørene rundt omkrig bliver mega svært at åbne da , det almindelig midel for at møde frem ,er kontingent fødselsdagsgaver , kørsel med bustransport for weekend barnet ,og julen , gaver der og her , man må takke nej alle vejne nu og håbe at den næste rgning ikke dukker uforventet op i form af vand afregning årsopgørelse , :-( strøm årsopgørelse , og havd der eller kan smutte ind , alt bliver dyre osse for dem der for mindre i udbetalingen , nu er det på tide at blive rele over fo alle og ikke minst mig der har arejdet og arbejdet i 38 år uden at ligge til last for nogen ren øko nomisk , og har bestemdt behov for hjælp af systemmet som ikk er der mere , bliver behandlet som kriminel når man dukker op første gan som kontant nodtager og stå mad åben mund og polypper , samtideig for at vide at man lige så godt kan søge en sykolog for man at vide ,da hun så mig ,oog den første tanke var , det bliver mine regninger ikke betalt af ej hellere bliver jeg / vi mætte af det :-) hvad er jeg havnet i og hvad har jeg lavet siden jeg skal behandles på denne måde , je det kan jeg sige jeg er slidt op på grund af mit arbejde som jegf har passet til punkt og prikke , det er nok den største fejl jeg har begået og nu er jeg slidt op , står der sort på hvidt , ,nu skal jeg bare pladseres på en hylde som skal tjene komunens bedste til noget der kunne gøres til en permanet stilling og ikke nok med det , underbetalt , som så mange er ved at blive pladseret i , hvad sker dre i morgen , håber bare nu at nå regeringen har taget det andsvar at bestemme hvad jeg kan leve for at de også tager ansvar for de regninger der kommer ind af brevsprækken , ser jeg som en rimelig løsning som det minste de kan gøre for at glatte lidt ud på det sår der bliver råd til en bedre jul som jag aabselut ikke kan sige 2013 ,i mit liv og mine børns . og råd til apoterer regninger fys , m.m , , dor mig er det nemmere at tiden bliver skruet en del tilbage, se bare dsb , skal have nu skinner , bare der ud af , til hvilken nytte , de skaber ikke brød på mit bord og priserne ja de stoiger osse for mig