Lolland mod atomaffald

Christian Madsen

/ #10 NEJ TAK - det gælder også mellemlagere til ATOMAFFALD på Lolland

2013-08-07 11:30

Siger man NEJ TAK og er MOD ATOMAFFALD på LOLLAND, gælder det også de såkaldte mellemlagre! Jeg håber sandelig at formanden, Bodil Waagensen, for LOLLAND MOD ATOMAFFALD tager sit formandskab alvorligt og seriøst genovervejer (noget overraskende) sin pludselige holdningsændring til spørgsmålet om opbevaringen af atomaffald. Er man modstander og siger man NEJ TAK, så betyder det NEJ TAK! Som formand kan man ikke pludselig gradbøje "NEJ'et". Der er flere arbejdspladser i turismen på Lolland/Falster end i at bygge beton-sheltere til atomaffald. Turister og arbejdspladser vi mister i vores region, hvis Lolland skal være hjemsted for opbevaringen af atomaffald! Dette indlæg må gerne betragtes som et mistillidsvotum til formanden. Med mindre hun dementerer sine udtalelser og ændrer sit syn på, hvad det vil sige at være formand for en protestgruppe der er modstandere af ATOMAFFALD på Lolland, må hun gå af. Hun kan ikke være formand for modstandere med den holdning og repræsenterer ikke mig og mine holdninger! (kilde: http://www.dr.dk/P4/Sjaelland/Nyheder/Lolland/2013/08/07/080849.htm )