Vores børn skal ikke spise halal
Kontakt forfatteren af dette andragende
Vi bor i Danmark, vi er danskere som er åbne for andre nationaliteter, religioner , at der er ytringsfrihed i vores land og jeg kunne blive ved. Alt dette er Danmark, grunden til at vi lever som vi gør. Nu er jeg efterhånden ved at være SÅ træt af at de danskere OG de politikere der prøver på at ændre Danmark til at blive noget andet !! For i bund og grund er det jo ikke indvandre og asylansøgere der ændre det, nej det er danskerne der IKKE siger fra og dermed vil ændre vores samfund. Derfor giver jeg min underskrift mod halalslagtet kød på instutioner .
Re:
er fordi de fleste er venstre øjenteret i kommunerne. De venstre øjenterede er landsforrædere, racister mod deres egen befolkning. Der er nogen af os der aldrig glemmer hvordan de radikale og socialdemokratiet hjalp nazisterne under anden verdenskrig. Den samme dagsorden har de nu igen ved at hjælpe mohamedanerne.
Så stemmer du på de radikale eller socialdemokratet så så kan lige så godt skrive landsforræder på dit cv.
DERFOR !!
Har lavet den her indsamling fordi jeg er meget imod at børnehaverne skal spise SVINEKØD, på grund af vi har nogen i landet der ikke spiser HALALKØD eller hvad der kommer på bordet.
Det kan ikke være rigtigt at vi skal have andre til og opdrage på vores børn, og andre til og bestemme hvad de skal spise eller ikke spise.
Fordi jeg syntes ikke det kan have sin rigtighed, at vi i Danmark skal efterkomme de udefra kommende etniske tro, at vi ikke skal spise svinekød, for selvfølgelig skal vi da det, som vi har gjort i flere hundred år. Det skal fremmede ikke komme og lave om på.
Re: hej
Del gerne, vi skal op på over 10.000 underskrifter før de tager det seriøst på borgen
| This discussion has been closed. |