Vi støtter Djurs Sommerland som det er
Kontakt forfatteren af dette andragende
Jeg har aldrig oplevet noget så åndssvagt. Og aldrig, aldrig, ALDRIG haft racisme i tankerne, når jeg har besøgt de mange lande i Djurs sommerland. Jeg kender heller ingen andre, der har tænkt sådan. Jeg har bare nydt at få et lille indblik i Afrika, det vilde vesten osv. Jeg synes kritikken er et klart billede af tendensen, hvor man brokker sig, bare for at brokke sig. Hvis man vil, kan man blive fornærmet over ALT. Og det er der åbenbart nogle, der "hygger" sig med. Trist liv at have.
Hvis Kannibalgryderne og Hottentot karusselerne er racistiske så er Thor's Hammer også racistisk mod hvide fordi det minder os om en tid hvor Danskerne voldtog og plyndrede folk i f.eks. England. Absolut latterligt.
Det her er lige så dumt som dengang man sagde Negerkys var racistisk. Selvom det er/var fuldtstændigt lovligt at gå ud og købe en luder.
Disse mennesker ved ikke engang hvad ordet racisme betyder. Racisme er bare et ord de bruger så de kan destruere vores ytringsfrihed.
Jeg bliver altid voldsomt stødt, når der er personer, der falder for den politiske korrekthed. Med andre ord - det ville støde mig voldsomt, hvis Djurs Sommerland ændrer noget som helst i deres forlystelsespark.
Man må ikke vise negre, så er man racist. Hvis man ikke gør det, så er man også racist.
Fordi det bare er for meget med de selvfede, idioter der skal lave alt om, der er jo ikke noget ondt i det, vi ved jo alle der findes flere farver på mennesker, hilsen en lyserød blegfed dansker.
Djurs forever
Jeg synes vil skal trække en streg i sandet og sige nu gider jeg s.. Ikke høre mere om den hottentot og kannibal de tilhører ungerne
Re:
Det næste bliver da at vi bandlyser Dannebrog ligesom Sverige bandlyser det Svenske flag.
Hvornår bliver det forbudt at være dansk?
Vi gider ikke det racismefis længere - nu må det snart få en ende! Vi skal ikke ændre på alt, bare fordi en flok bedrevidende fjolser mener, at vi ikke er politisk korrekte. Så må vi hellere være politisk ukorrekte. Ellers må vi jo gå ind for jysk selvstyre Så kan det jo være, at den sunde fornuft kom i brug igen!
| This discussion has been closed. |