Vi støtter Djurs Sommerland som det er
Kontakt forfatteren af dette andragende
Jeg skrev under - støtter Djurs Sommerland fordi alt det "Racisme-halløj er gået for vidt - "Negerboller" "Negerkongen" - en del i "Pipi Langstrømpe" skal skrives om p.g.a. den nu er "racistisk" - "Lille Sorte Sambo" er en herlig børnebog som glæder mange.
Jo mere "Hvide" og "Sorte" skal være "ens" - jo længere væk fra at vi kan respektere hinanden - og forskellene mellem mennesker - såsom retarderede - ordblinde - Spastikere o,s,v..
Vi er ALLE forskellige - uanset "Farve - handikap eller Stilling - og der er brug for os ALLE. .!
Det ville lette en del hvis vi - i stedet for at forsøge at gøre os alle ens - så acceptere at vi aller UENS - og dermed give accept på dét - og respekt for os alle. .
Haden de to forlyster vaeret helt sprit nye kunne man maaske godt forstaa det. MEN de har alt saa liger der med de navn i smaa 20 30aar OG nu kommer de og piver over navnt saadan noget aelve
Jeg tror aldrig mine børn eller jeg selv har tænkt at man er kannibal hvis man har en mørk hudfarve, det næste bliver vel at dyrerorganisationer forbyder mågeklatter osv.
| This discussion has been closed. |
I øvrigt burde vi vel også protestere når vi bliver kaldt vantro hunde - det synes jeg er utrolig sårende og snævertsynet.